Przetargi i konkursy ofert na 2016 rok


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Wymiana podłogi sportowej na sali gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu"

14‑06‑2016 13:37:05
Dokumenty:
Plik pdf wyjaśnienie treści SIWZ-informacja.pdf
17‑06‑2016 13:58:44
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
171KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
14‑06‑2016 13:41:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
104KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
14‑06‑2016 13:41:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
999KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
14‑06‑2016 13:41:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
826KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip dokumentacja projektowa.zip
14‑06‑2016 13:41:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Budowa skrzyżowania ul. Dworskiej z ul. POW w Sieradzu

16‑04‑2016 13:10:00


WOR-Z.271.12.06.2016


INFORMACJA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. poniżej kwoty 5.225.000 euro)


gmina miasto Sieradz
98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
tel. 43 826-61-28, faks 43 822-30-05
Regon: 730934335, NIP: 827-22-37-737
zamowienia@umsieradz.pl
www.sieradz.eu

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zamówienia pn.

Budowa skrzyżowania ul. Dworskiej z ul. POW w Sieradzu
(CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego)

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących elementów i robót:
a) roboty drogowe:
- ul. Dworska – ulica na odcinku od istniejącej konstrukcji drogi do włączenia w jezdnię ul. POW, jezdnia z masy asfaltowej, ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej, zjazd publiczny z masy asfaltowej,
- ul. POW – przebudowa istniejącej jezdni z masy asfaltowej w obrębie włączenia ul. Dworskiej zgodnie z wymogami zarządcy drogi,
b) odwodnienie dróg:
- ul. Dworska – wpusty uliczne podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej,
- ul. POW – odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych,
c) oświetlenie uliczne: uzupełnienie oświetlenia w obrębie skrzyżowania (latarnie aluminiowe, oprawy z sodowym źródłem światła, zasilanie latarni kablem doziemnym),
d) likwidacja kolizji i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury: usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym i kolidujących z drogami, zabezpieczenie rurami osłonowymi poprzecznych przejść kabli pod jezdnią, zjazdem i w innych kolizyjnych miejscach, itp.  
2. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz  prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
4. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie.
5. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych.
W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Termin wykonania zamówienia: do dnia 25.11.2016r.
• Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu drogi, parkingu, placu o powierzchni minimum 600 m2 o nawierzchni asfaltowej;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej  lub konstrukcyjno-budowanej, jeżeli w zakresie tej specjalności mieszczą się obiekty drogowe, wykształcenie techniczne oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 350.000,00 złotych.
• Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy przedłożą dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 złotych.
• Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami:
- cena wykonania zamówienia – waga 90%
- okres gwarancji – waga 10%
• Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sali obsługi klienta w terminie do dnia 12.08.2016r. do godz. 10.00.
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.08.2016r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, sala A.
• Termin związania ofertą 30 dni.
• Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach merytorycznych zamówienia
Zbigniew Czarnek - pokój nr 51
Andrzej Kowalski - pokój nr 37    
- w sprawach z zakresu przepisów ustawy PZP
Jowita Olczyk - pokój nr 28     
Paulina Antczak-Jaszczyńska - pokój nr 28     
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28 oraz dostępna na stronie internetowej: www.umsieradz.finn.pl
• Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
• Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.
• Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o przetargu nieograniczonym "Wykonanie utwardzenia terenu przy budynku Przedszkola nr 4 „Słoneczne Przedszkole” w Sieradzu"

17‑06‑2016 11:26:06
Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
17‑06‑2016 11:37:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
103KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
17‑06‑2016 11:37:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
945KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
17‑06‑2016 11:37:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
769KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip dokumentacja projektowa.zip
17‑06‑2016 11:37:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Remont zabytkowego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sieradzu"

09‑06‑2016 08:54:02
Dokumenty:
Plik pdf wyjaśnienie treści SIWZ-informacja.pdf
17‑06‑2016 07:42:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
62KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
09‑06‑2016 09:03:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
108KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
09‑06‑2016 09:03:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1 014KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
09‑06‑2016 09:03:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
801KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip dokumentacja projektowa.zip
09‑06‑2016 09:03:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
7,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu"

09‑06‑2016 12:23:55
Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
09‑06‑2016 13:11:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
57KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
09‑06‑2016 12:27:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
112KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
09‑06‑2016 12:27:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
09‑06‑2016 12:27:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
671KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Wykonanie dokumentacji projektowej parkingów w os. Polna Północ w Sieradzu - parkingi i utwardzenia w kwartale ulic: Polna, Zajęcza, Targowa i Pogorzelskiego"

09‑06‑2016 12:53:19
Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
09‑06‑2016 12:56:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
106KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
09‑06‑2016 12:56:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
979KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
09‑06‑2016 12:56:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
625KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip dokumentacja przetargowa.zip
09‑06‑2016 12:56:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
4,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej

07‑06‑2016 11:46:34

 

OGŁOSZENIE
Prezydent Miasta Sieradza ogłasza:
PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ

 

  1. Przedmiotem przetargu jest nieruchomość zabudowana położona w Sieradzu przy ulicy Pogorzelskiego 7, oznaczona numerem ewidencyjnym działki 32/12 o powierzchni 0,0293 ha (obręb geodezyjny 14), dla której prowadzona jest księga wieczysta Nr SR1S/00025076/8.
  2. Nieruchomość zabudowana jest budynkiem usługowym jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, o powierzchni użytkowej 84,29 m2. Konstrukcja budynku murowana, dach drewniany, jednospadowy, pokryty papą.
  3. Nieruchomość położona jest na terenie dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Znajduje się w granicach terenu zurbanizowanego zabudowanego budynkami wielorodzinnymi i usługowymi.
  4. Przez nieruchomość przebiegają sieci: energetyczna, wodociągowa,telekomunikacyjna i kanalizacja sanitarna.
  5. Nieruchomość nie posiada bezpośredniego zjazdu na ulicę Pogorzelskiego ani na ulicę Targową. Jej obsługa komunikacyjna odbywa się z ulicy Pogorzelskiego przez układ komunikacji wewnętrznej.
  6. Nieruchomość będąca przedmiotem przetargu nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi (art. 244 – 305 k.c.) oraz jest wolna od zobowiązań na rzecz osób trzecich.
  7. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 91.650,00 zł.
  8. Sprzedaż nieruchomości zwolniona jest z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 10 oraz art. 29 a ust. 8 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.).
  9. Przetarg odbędzie się w dniu 15.07.2016 r. o godz. 9 oo w sali B (II piętro, sala konferencyjna) Urzędu Miasta Sieradza przy Placu Wojewódzkim 1.
  10. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium. Wadium należy wnieść w pieniądzu (PLN) na konto depozytowe gminy miasto Sieradz nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 prowadzone w PKO BP S.A. o/Sieradz  w wysokości 10% ceny wywoławczej  w kwocie 9.165,00 zł  w takim terminie, by wymagana kwota wpłynęła na podane konto do dnia 11.07.2016 r. włącznie, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.          
    Dowód wpłaty wadium należy okazać na przetargu.          
    Wpłacone wadium:
    • zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia nieruchomości, jeżeli osoba wpłacająca wygra przetarg,
    • nie podlega zwrotowi, jeżeli osoba która wygra przetarg nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy sprzedaży,
    • zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli osoba wpłacająca nie wygra przetargu.
  11. O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu z tym, że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
  12. Uczestnicy przetargu zobowiązani są posiadać dokumenty:
    • osoby fizyczne - dowód tożsamości, a w przypadku reprezentowania przez pełnomocnika - pełnomocnictwo sporządzone w formie aktu notarialnego,
    • osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a podlegające wpisom do rejestrów - aktualny wypis z rejestru, dowody tożsamości osób reprezentujących podmiot, a w przypadku reprezentowania przez pełnomocnika - pełnomocnictwo sporządzone w formie aktu notarialnego.
  13. W przypadku małżonków, do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich ze stosownym pełnomocnictwem drugiego małżonka sporządzonym w formie aktu notarialnego, zawierającym zgodę na odpłatne nabycie nieruchomości.
  14. Nabycie nieruchomości przez cudzoziemców może nastąpić w przypadku uzyskania zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji jeżeli wymagają tego przepisy ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców ( t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1380 z późn. zm.).
  15. Cena osiągnięta w przetargu pomniejszona o wpłacone wadium zostanie przez nabywcę nieruchomości uregulowana jednorazowo, nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność.
  16. Nabywca nieruchomości pokrywa koszty umowy notarialnej oraz opłat sądowych.
  17. Organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy sprzedaży, jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanych w zawiadomieniu.
  18. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu, uznania że przetarg nie dał rezultatu lub unieważnienia przetargu z uzasadnionej przyczyny.
  19. Niniejsze ogłoszenie zostało wywieszone w dniu 07.06.2016 r. w siedzibie Urzędu Miasta Sieradza oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sieradza pod adresem www.umsieradz.finn.pl
  20. Osoby uprawnione do udzielenia informacji o przetargu: Andrzej Piaskowski Urząd Miasta Sieradza, II piętro, pok. nr 48, tel. 43 826-61-48, Sławomira Berczyńska Urząd Miasta Sieradza, II piętro, pok. nr 55, tel. 43 826-61-55.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o przetargu nieograniczonym "Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w os. Reymonta, części ul. 3 Maja i części ul. Podgórze w Sieradzu"

03‑06‑2016 09:17:42
Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
03‑06‑2016 09:22:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
109KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
03‑06‑2016 09:22:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
03‑06‑2016 09:22:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
938KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip programy funkcjonalno-użytkowe.zip
03‑06‑2016 09:22:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
33,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Wykonanie utwardzenia terenu przy budynku Przedszkola nr 4 „Słoneczne Przedszkole” w Sieradzu"

31‑05‑2016 11:00:41
Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
31‑05‑2016 11:05:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
102KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
31‑05‑2016 11:05:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
949KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
31‑05‑2016 11:05:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
775KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip dokumentacja projektowa.zip
31‑05‑2016 11:05:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 93 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 10
Informacja wytworzona przez:
Paulina Antczak - Jaszczyńska
email: p.antczak@umsieradz.pl tel.:43-826-61-28
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Data ostatniej aktualizacji:
19‑09‑2016 14:47:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive