Przetargi i konkursy ofert na 2016 rok


Konserwacja nawierzchni odcinków dróg - jezdni, chodników, parkingów i mostów na terenie miasta Sieradza

16‑04‑2016 10:23:59


WOR-Z.271.8.06.2016


INFORMACJA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. poniżej kwoty 5.225.000 euro)


gmina miasto Sieradz
98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
tel. 43 826-61-28, faks 43 822-30-05
Regon: 730934335, NIP: 827-22-37-737
zamowienia@umsieradz.pl
www.sieradz.eu

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zamówienia pn.

Konserwacja nawierzchni odcinków dróg - jezdni, chodników, parkingów i mostów na terenie miasta Sieradza
(CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg)

1. W skład zamówienia wchodzą roboty budowlane polegające m.in. na:
- wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni,
- mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni bitumicznej,
- skropieniu emulsją asfaltową,
- wykonaniu warstwy wyrównawczej,
- wykonaniu warstwy ścieralnej,
- regulacji istniejących studni i kratek ściekowych, zaworów wodociągowych,
- rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- rozebraniu nawierzchni betonowej,
- rozebraniu chodników z płyt betonowych,
- cięciu piłą nawierzchni bitumicznych,
- rozebraniu krawężników,
- demontażu progów zwalniających,
- wykonaniu koryta, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonaniu podbudowy z mieszanki tłucznia kamiennego,
- wykonaniu stabilizacji piasku cementem,
- wykonaniu ławy pod krawężniki betonowe i wbudowanie krawężników,
- ustawieniu obrzeży betonowych,
- wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- naprawie skarp, zagęszczeniu nasypów,
- wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego,
- czyszczeniu, miniowaniu, malowaniu poręczy stalowych z rur z przeciągiem,
- naprawie powierzchniowej belek podporęczowych i gzymsów zaprawą cementowo-polimerową,
- oczyszczeniu przestrzeni podmostowej, uszczelnieniu masą zalewową asfaltową szwu dylatacyjnego,
- oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym przyczółków,
- ułożeniu ścieków skarpowych,
- remoncie cząstkowym nawierzchni mostu,
- uzupełnieniu barier ochronnych stalowych,
- naprawie powierzchniowej filarów zaprawą cementowo-polimerową,
- uszczelnieniu styków łączeń oraz miejsc kotwienia okładzin,
- iniekcji rys na przyczółkach,
- robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych,
- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi,
- robotach montażowych: kanały z rur PCV, studzienki kanalizacyjne systemowe „WAVIN”, studzienki ściekowe uliczne.
2. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie.
3. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z opisów technicznych, formularzy kosztorysów ofertowych, planów sytuacyjnych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
5. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych.
W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.12.2016r.
• Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty dotyczące wykonania remontu dróg o nawierzchni bitumicznej lub betonowej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej (jeżeli w zakresie tej specjalności mieszczą się obiekty drogowe), wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 złotych;
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 1.000.000,00 złotych.
• Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy przedłożą dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych.
• Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami:
- cena wykonania zamówienia – waga 90%
- okres gwarancji – waga 10%
• Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sali obsługi klienta w terminie do dnia 11.05.2016r. do godz. 10.00.
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2016r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, sala A.
• Termin związania ofertą 30 dni.
• Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach merytorycznych zamówienia
Hanna Włochacz - pokój nr 50    
Iwona Strumińska - pokój nr 49    
- w sprawach z zakresu przepisów ustawy PZP
Jowita Olczyk - pokój nr 28     
Paulina Antczak-Jaszczyńska - pokój nr 28     
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28 oraz dostępna na stronie internetowej: www.umsieradz.finn.pl
• Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
• Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.
• Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wyjaśnienie treści SIWZ "Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu"

11‑04‑2016 11:03:19
Dokumenty:
Plik pdf wyjaśnienie treści SIWZ-informacja.pdf
11‑04‑2016 11:04:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
59KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf rozwiązania równoważne-zał. nr 4 (poprawiony).pdf
11‑04‑2016 11:04:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
79KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
219KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
119KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
63KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
23MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 93 Numer strony: 3  4  5  6  7  
Informacja wytworzona przez:
Paulina Antczak - Jaszczyńska
email: p.antczak@umsieradz.pl tel.:43-826-61-28
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Data ostatniej aktualizacji:
19‑09‑2016 14:47:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive