Przetargi i konkursy ofert na 2016 rok


Informacja o przetargu nieograniczonym "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu"

31‑05‑2016 09:36:23


WOR-Z.271.18.06.2016


INFORMACJA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. poniżej kwoty 209.000 euro)


gmina miasto Sieradz
98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
tel. 43 826-61-28, faks 43 822-30-05
Regon: 730934335, NIP: 827-22-37-737
zamowienia@umsieradz.pl
www.sieradz.eu

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zamówienia pn.


Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu”
(CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego, 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi)


1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu” przy ul. Sportowej 1.
2. Charakterystyka prac, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski:
a) wykonanie przebudowy bieżni lekkoatletycznej okrężnej wraz z urządzeniami sportowymi,
b) wykonanie przebudowy boiska z nawierzchnią z trawy naturalnej znajdującego się wewnątrz bieżni,
c) wykonanie rozgrzewkowych urządzeń lekkoatletycznych,
d) wykonanie przebudowy instalacji kanalizacyjnej odwadniającej boisko wewnątrz bieżni, bieżnię i obiekty lekkoatletyczne,
e) wykonanie przebudowy instalacji zraszania boiska wewnątrz bieżni,
f) wykonanie instalacji teletechnicznej na potrzeby obsługi zawodów sportowych,
g) montaż wiaty przeszklonej dla spikera i sędziów oraz na sprzęt pomiarowy zlokalizowanej w okolicach linii mety,
h) montaż piłkarskich wiat dla zawodników rezerwowych w części południowej bieżni,
i) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej między trybuną północną, a bieżnią oraz w części zachodniej bieżni,
j) wykonanie ogrodzenia stalowego, panelowego wokół bieżni,
k) wykonanie niwelacji terenu,
l) wykonanie trawników z trawy naturalnej i z trawy sztucznej,
m) konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej.
3. Stadion lekkoatletyczny po zakończeniu realizacji robót budowlanych musi spełniać wymogi stawiane obiektom lekkoatletycznym kategorii IVA, zgodnie z wymogami PZLA oraz IAAF.
4. Inwestycja będzie prowadzona w oparciu o:
a) projekt architektoniczno-budowlany,
b) projekt wykonawczy,
c) projekt zagospodarowania terenu,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Dokumentacja projektowa i przetargowa związana z rozstrzygniętym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu”, dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi i konkursy ofert:
(www.umsieradz.finn.pl/bipkod/12647163?start=1&showArchive=true).
6. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres wykonywania prac budowlanych do czasu ich faktycznego zakończenia, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego lub protokołem potwierdzającym usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy. Rozpoczęcie terminu nadzoru inwestorskiego nastąpi w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy. Ponadto nadzór inwestorski pełniony będzie w okresie gwarancyjnym wynoszącym 60 miesięcy od dnia zakończenia prac budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016 poz. 290), przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
8. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje:
a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie dostarczanych przez Wykonawcę atestów, kart technicznych itp. dokumentów oraz wbudowywanych przez Wykonawcę materiałów zgodnie z dokumentacją projektową,
c) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
d) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego,
f) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,
g) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych,
h) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
i) potwierdzanie ilości wykonanych robót,
j) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
k) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
l) organizowanie i prowadzenie w miarę potrzeb narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego,
m) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych,
n) nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem prac zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę robót budowlanych szczegółowym harmonogramem,
o) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
9. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do informowania Zamawiającego na piśmie o konieczności wykonania robót koniecznych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót budowlanych.
10. Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo oraz zabezpieczenie przed awarią, inspektor nadzoru winien niezwłocznie zgłosić ten fakt na piśmie Zamawiającemu oraz dokonać stosowny wpis do dziennika budowy.  
11. Wartość nadzorowanych robót budowlanych wynosi: 4.684.366,67 zł netto.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.05.2017r.
• Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową areny lekkoatletycznej z prefabrykowaną nawierzchnią kauczukową lub z nawierzchnią z pełnego poliuretanu wraz z pełnowymiarowym boiskiem wraz z systemem nawadniania z trawy naturalnej, która to arena uzyskała co najmniej świadectwa PZLA lub IAAF (kompletny kategorii co najmniej IVA);
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami mogącymi pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie areny lekkoatletycznej z prefabrykowaną nawierzchnią kauczukową lub z nawierzchnią z pełnego poliuretanu wraz z pełnowymiarowym boiskiem wraz z systemem nawadniania z trawy naturalnej, która to arena uzyskała co najmniej świadectwa PZLA lub IAAF (kompletny kategorii co najmniej IVA). Inspektor nadzoru robót budowlanych będzie pełnił funkcję koordynatora nad inspektorami nadzoru z pozostałych branż.
- inspektora nadzoru branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- inspektora nadzoru branży instalacyjno-sanitarnej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
- inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych.
Zamawiający nie wyraża zgody, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku wskazał tą samą osobę;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 100.000,00 złotych.
• Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy przedłożą dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych.
• Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami:
- cena wykonania zamówienia  – waga 80%
- częstotliwość kontroli – waga 20%
• Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sali obsługi klienta w terminie do dnia 08.06.2016r. do godz. 10.00.
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.06.2016r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, sala A.
• Termin związania ofertą 30 dni.
• Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach merytorycznych zamówienia
Władysław Maciejewski - Dyrektor MOSiR
Marzena Kopacka - pracownik MOSiR    
- w sprawach z zakresu przepisów ustawy PZP
Jowita Olczyk - pokój nr 28     
Paulina Antczak-Jaszczyńska - pokój nr 28     
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28 oraz dostępna na stronie internetowej: www.umsieradz.finn.pl
• Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
• Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.
• Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.05.2016r.

Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
31‑05‑2016 09:42:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
112KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
31‑05‑2016 09:42:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik zip Załączniki do SIWZ.zip
31‑05‑2016 09:42:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
675KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

test

30‑05‑2016 13:58:23
FFGHJHJKLL
Dokumenty:
Plik docx SIWZ.docx
30‑05‑2016 14:01:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
12KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx ogłoszenie.docx
30‑05‑2016 14:01:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx załażcznki.docx
30‑05‑2016 14:01:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx wyjaśnienie SIWZ.docx
30‑05‑2016 14:02:36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Nabór wniosków na wsparcie finansowe przedsięwzięć w zakresie rozwoju sportu na terenie miasta Sieradza w 2016 roku
24‑05‑2016 09:14:45
Zarządzenie nr 108/2016 Prezydenta Miasta Sieradza z dnia 23 maja 2016 roku w sprawie naboru wniosków na wsparcie finansowe przedsięwzięć w zakresie rozwoju sportu na terenie miasta Sieradza w 2016 roku
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
470KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w os. Reymonta, części ul. 3 Maja i części ul. Podgórze w Sieradzu"

13‑05‑2016 08:51:38


WOR-Z.271.16.06.2016


INFORMACJA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. poniżej kwoty 5.225.000 euro)


gmina miasto Sieradz
98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
tel. 43 826-61-28, faks 43 822-30-05
Regon: 730934335, NIP: 827-22-37-737
zamowienia@umsieradz.pl
www.sieradz.eu

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zamówienia pn.

Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w os. Reymonta, części ul. 3 Maja i części ul. Podgórze w Sieradzu
(CPV: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania)

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego w ulicach miejskich z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 1: zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w os. Reymonta, tj. w ulicach: Jesionowa, Leszczynowa, Dębowa, Bukowa i Lipowa, w tym: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie oświetlenia ulicznego o długości ok. 1.950 m (oświetlenie zasilane linią kablową doziemną, latarnie aluminiowe z sodowym źródłem światła).
Zadanie nr 2: zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w części ul. 3 Maja, tj. na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. Armii Krajowej, w tym: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie oświetlenia ulicznego o długości ok. 430 m (oświetlenie zasilane linią kablową doziemną, latarnie aluminiowe z sodowym źródłem światła).
Zadanie nr 3: zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w części ul. Podgórze, tj. w rejonie posesji 7a – 11a, w tym: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie oświetlenia ulicznego o długości ok. 400 m (oświetlenie zasilane linią napowietrzną izolowaną, źródła światła sodowe montowane na słupach wirowanych).
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie.
3. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane i czynności określone w programach funkcjonalno-użytkowych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszystkich decyzji, warunków, opinii koniecznych do wykonania dokumentacji projektowej oraz przygotowania niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania wniosku i uzyskania zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z programów funkcjonalno-użytkowych na poszczególne zadania oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej dla każdego zadania w postaci:
a) wersja drukowana:
- projekt budowlany i wykonawczy w 4 egz.,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.,
- przedmiar robót w 2 egz.,
b) wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz.
Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót.
6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych.
W związku z użyciem w  programach funkcjonalno-użytkowych nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 – zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w os. Reymonta, tj. w ulicach: Jesionowa, Leszczynowa, Dębowa, Bukowa i Lipowa;
Zadanie nr 2 – zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w części ul. 3 Maja, tj. na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. Armii Krajowej;
Zadanie nr 3 – zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia w części ul. Podgórze, tj. w rejonie posesji 7a – 11a.
• Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1: do dnia 30.12.2016r.,
Zadanie nr 2: do dnia 30.11.2016r.,
Zadanie nr 3: do dnia 30.11.2016r.
• Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
- dla zadania nr 1: co najmniej 1 robotę polegającą na budowie linii energetycznej kablowej o długości minimum 1400 m,
-  dla zadania nr 2: co najmniej 1 robotę polegającą na budowie linii energetycznej kablowej o długości minimum 300 m,
- dla zadania nr 3: co najmniej 1 robotę polegającą na budowie linii energetycznej napowietrznej o długości minimum 300 m.
W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na budowie linii energetycznej kablowej o długości minimum 1700 m lub dwie różne roboty polegające na budowie linii energetycznej kablowej o długościach odpowiednich dla poszczególnych zadań. Zamawiający nie wyraża zgody, by Wykonawca w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku dla zadania nr 1 i zadania nr 2 powołał się na wykonanie tej samej roboty polegającej na budowie linii energetycznej kablowej o długości minimum 1400 m.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy dla zadania nr 1, 2 i 3 w zakresie robót elektrycznych i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót. Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku dla zadań nr 1, 2 i 3 wskazał tą samą osobę;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową:
- dla zadania nr 1: na kwotę minimum 100.000,00 złotych,
- dla zadania nr 2: na kwotę minimum 30.000,00 złotych,
- dla zadania nr 3: na kwotę minimum 20.000,00 złotych.
W przypadku składania dwóch lub trzech ofert częściowych, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą co najmniej sumie kwot wymaganych na poszczególne zadania.
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia:
- dla zadania nr 1: na kwotę minimum 250.000,00 złotych,
- dla zadania nr 2: na kwotę minimum 70.000,00 złotych,
- dla zadania nr 3: na kwotę minimum 40.000,00 złotych.
W przypadku składania dwóch lub trzech ofert częściowych, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę odpowiadającą co najmniej sumie kwot wymaganych na poszczególne zadania.
• Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy przedłożą dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
- dla zadania nr 1: 7.000,00 złotych,
- dla zadania nr 2: 2.000,00 złotych,
- dla zadania nr 3: 1.000,00 złotych.
W przypadku składania dwóch lub trzech ofert częściowych, wadium należy wnieść oddzielnie dla każdego zadania.
• Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami w ramach zadań nr 1, 2 i 3:
- cena wykonania zamówienia – waga 90%
- okres gwarancji – waga 10%
• Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sali obsługi klienta w terminie do dnia 31.05.2016r. do godz. 10.00.
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.05.2016r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, sala A.
• Termin związania ofertą 30 dni.
• Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach merytorycznych zamówienia
Zbigniew Czarnek - pokój nr 51
Adam Biniek - pokój nr 37
Anna Czarnowska - pokój nr 36    
- w sprawach z zakresu przepisów ustawy PZP
Jowita Olczyk - pokój nr 28     
Paulina Antczak-Jaszczyńska - pokój nr 28     
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28 oraz dostępna na stronie internetowej: www.umsieradz.finn.pl
• Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
• Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.
• Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.05.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
124KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
2,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
33,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
603KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 93 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 10
Informacja wytworzona przez:
Paulina Antczak - Jaszczyńska
email: p.antczak@umsieradz.pl tel.:43-826-61-28
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Data ostatniej aktualizacji:
19‑09‑2016 14:47:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie