Ogłoszenia i komunikaty od 01.01.2024


Obwieszczenie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

16‑10‑2024 12:30:44

OBWIESZCZENIE

Działając w trybie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), informuję strony postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na:

rozbudowie i nadbudowie budynku handlowo-usługowego wraz z przebudową o część usługową i mieszkalną wielorodzinną, przewidzianej do realizacji na działkach o nr ewid. 5278/42, 5279/26 i 5276/7
(obręb geodezyjny 15) w Sieradzu
,

że na wniosek stron z dnia 5 lipca 2024 r., na których żądanie niniejsze postępowanie zostało wszczęte, postanawia się zawiesić postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie i nadbudowie budynku handlowo-usługowego wraz z przebudową o część usługową i mieszkalną wielorodzinną, przewidzianej do realizacji na działkach o nr ewid. 5278/42, 5279/26 i 5276/7 (obręb geodezyjny 15) w Sieradzu.

Z treścią postanowienia znak: WU-A.6730.82.8.2024.DM z dnia 14 października 2024 r., zawieszającego niniejsze postępowanie można zapoznać się w Referacie Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Sieradz, Plac Wojewódzki 1 (tel. 43 82 66 132) od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.

Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.).

 

Z up. PREZYDENTA MIASTA

Sławomir Pyrzyński
NACZELNIK WYDZIAŁU URBANISTYKI

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

VII sesja Rady Miejskiej w Sieradzu w kadencji 2024-2029

16‑10‑2024 08:06:07

W dniu 22 października 2024 roku o godz. 14.00 odbędzie się VII Sesja Rady Miejskiej w Sieradzu w kadencji 2024 – 2029. Porządek Sesji:

  1. Otwarcie Sesji.

  2. Przedstawienie porządku VII Sesji.

  3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

  4. Zapytania mieszkańców.

  5. Interpelacje Radnych.

  6. Informacja o trybie i sposobie załatwiania interpelacji.

  7. Informacja Prezydenta Miasta Sieradza o głównych zadaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

  8. Przyjęcie informacji z analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Sieradzu oraz Prezydentowi Miasta Sieradza.

  9. Przyjęcie informacji z realizacji zadań oświatowych gminy Miasto Sieradz za rok szkolny 2023/2024.

  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.

  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia żłobka, dla którego organem prowadzącym jest gmina Miasto Sieradz oraz nadania mu statutu.

  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2025”.

  14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Programu współpracy gminy Miasto Sieradz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025".

  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.

  16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy. (Gajowa)

  17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy. (Stanisława Koniecpolskiego)

  18. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych na terenie Miasta Sieradza

  19. Sprawy rożne, komunikaty, oświadczenia radnych.

  20. Zakończenie obrad.

 

Projekty uchwał na VII Sesję Rady Miejskiej w Sieradzu

Transmisja obrad Sesj Rady Miejskiej w Sieradzu jest dostępna tutaj.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
214KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
243KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 206 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 21
Informacja wytworzona przez:
Agnieszka Jastrzębska
email: a.jastrzebska@umsieradz.pl
, w dniu:  27‑12‑2023 10:59:45
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  27‑12‑2023 10:59:45
Data ostatniej aktualizacji:
17‑10‑2024 12:16:38
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie