Ogłoszenia i komunikaty od 01.01.2024


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
144KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przeprowadzenie remontu w kuchni i jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach programu pn. "Posiłek w szkole i w domu".

10‑07‑2024 13:38:44

Opis:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu w kuchni i jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzy przy ul. Rycerskiej 4 w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu pn. „Posiłek w szkole i w domu” zgodnie z wykazem w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zamówienia.

Szczegóły zamówienia:

  1. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza zastosowanie lepszych parametrów.
  2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane i czynności określone w formularzu cenowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Zaleca się, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  4. Jeżeli złożona oferta nie zawiera dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
  5. Zamawiający odrzuca oferty, które są niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
  6. Zamawiający odrzuca oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób składania ofert:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego,
  • poprzez drogą mailową,
  • drogą pocztową, przy czym za datę złożenia uważa się dzień wpływu oferty do Zamawiającego.

Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. Dokumenty zawarte w ofercie powinny zostać podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub przez osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Podpisy muszą być złożone na wszystkich stronach oferty, załącznikach oraz w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany.

Termin wykonania zamówienia: 45 dni od podpisania umowy.

 

Termin składania ofert:  do 15.07.2024 r. do godz. 12:00

 

Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku:

  • okoliczności, których nie można było przewidzeń w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji;
  • siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia;
  • przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie więcej jednak niż o 14 dni.

Powyższe zmiany wymagają pod rygorem nieważności, sporządzania pisemnego aneksu do umowy.

Dokumenty:
Plik docx Zapytanie ofertowe.docx
10‑07‑2024 13:45:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
19KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik xlsx Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.xlsx
10‑07‑2024 13:45:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków - wykaz robót.doc
10‑07‑2024 13:45:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
32KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.doc
10‑07‑2024 13:45:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Formularz ofertowy.doc
10‑07‑2024 13:45:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
32KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
335KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
297KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
104KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
135KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
300KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 144 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 15
Informacja wytworzona przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  27‑12‑2023 10:59:45
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  27‑12‑2023 10:59:45
Data ostatniej aktualizacji:
24‑07‑2024 10:14:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie