Ogłoszenia i komunikaty do 31.12.2021


Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

04‑05‑2021 17:39:02

O B W I E S Z C Z E N I E


Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020r., poz. 293 z późn. zm.) zawiadamia się o wszczęciu w dniu 09 kwietnia 2021r. postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na:

budowie gazociągu śr/c Ø90 w  ulicy Jana Pawła II w Sieradzu

Inwestycja przewidziana jest do realizacji na fragmencie działki drogowej o nr ewid. 202/15 (obręb geodezyjny 16) w Sieradzu

Ponadto, stosownie do art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 256) informuję o przysługującym stronom postępowania prawie do zapoznania się z aktami sprawy zebranym w trakcie prowadzenia postępowania oraz o prawie do wypowiedzenia się co do zebranych akt.

Z aktami sprawy można zapoznać się w Referacie Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Sieradz, Plac Wojewódzki 1 (tel. 043 82 66 134) od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30  w terminie od dnia 5 maja 2021r do dnia 19 maja 2021r., tj. w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. Poz. 256) w nawiązaniu do art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Po upływie wyznaczonego terminu zostanie wydana decyzja w ww. sprawie.


Z up. PREZYDENTA MIASTA
Sławomir Pyrzyński
Naczelnik  Wydziału Urbanistyki

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o możliwości zapoznania się z aktami sprawy

23‑04‑2021 12:41:28

PREZYDENT MIASTA SIERADZA

O B W I E S Z C Z E N I E
 

Stosownie do art. 49a oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r., poz. 256), w związku z postępowaniem w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie 16 budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz budowie drogi wewnętrznej wraz z infrastrukturą techniczną, przewidzianej do realizacji na działkach o nr ewid. 5715/14 (obręb geodezyjny 11) przy ulicy Droga Jeziorska w Sieradzu, informuję o przysługującym stronom postępowania prawie do zapoznania się z aktami sprawy zebranymi w trakcie prowadzenia postępowania oraz o prawie do wypowiedzenia się co do zebranych akt.

Jednocześnie zawiadamiam, zgodnie z art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2020, poz. 293) o:

  • postanowieniu Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, znak: WUOZ-PP.5151.203.2021.JB z dnia 31 marca 2021r., pozytywnie opiniującego projekt decyzji dla w/w inwestycji;
  • uzgodnieniu projektu decyzji przez Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami oraz Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Sieradzu. Instytucje te nie zajęły stanowiska wobec przekazanego im projektu decyzji w ustawowym terminie 2 tygodni od dnia doręczenia korespondencji, a zatem stosownie do art. 53 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2020, poz.293), uzgodnienie przez te instytucje uważa się za dokonane.

Z aktami sprawy można zapoznać się w Referacie Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Sieradz, Plac Wojewódzki 1 (tel. 43 82 66 134) od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.

Ponadto, stosownie do art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustalam nowy termin załatwienia sprawy do dnia 17 maja 2021r. Powodem ustalenia nowego terminu załatwienia sprawy jest konieczność umożliwienia stronom postępowania zapoznania się z aktami oraz wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań.

Pouczenie:
Zgodnie z art. 37 Kodeksu postępowania administracyjnego stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, gdy:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub w przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 §1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie zawiera uzasadnienie.
Ponaglenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Sieradza.

Niniejsze zawiadomienie uważa się z dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeksu postępowania administracyjnego, w nawiązaniu do art. 49a ww. ustawy.

Po upływie wyznaczonego terminu zostanie wydana decyzja w ww. sprawie.

Z up. PREZYDENTA MIASTA
Sławomir Pyrzyński
NACZELNIK WYDZIAŁU URBANISTYKI

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

XLIII Sesja Rady Miejskiej w Sieradzu w kadencji 2018 - 2023

22‑04‑2021 12:33:35

W dniu 27 kwietnia 2021 r. o godz. 14.15 odbędzie się XLIII Sesja Rady Miejskiej w Sieradzu w kadencji 2018 - 2023. Sesja odbędzie się w trybie zdalnym. Porządek sesji:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Przedstawienie porządku XLIII Sesji.
  3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  4. Interpelacje Radnych, zapytania mieszkańców.
  5. Informacja Prezydenta Miasta Sieradza  o głównych zadaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2020.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej  Miasta  Sieradza.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Sieradza na 2021 r.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i sezonu kąpielowego na terenie Gminy Miasto Sieradz w roku 2021.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania z funkcji ławnika.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
  12. Sprawy rożne, komunikaty, oświadczenia radnych.
  13. Zakończenie obrad.

Projekty uchwał na XLIII Sesję Rady Miejskiej w Sieradzu

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
210KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
245KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
192KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
171KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 326 Numer strony: 1 .. 16  17  18  19  20  .. 33
Informacja wytworzona przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  28‑08‑2020 13:56:05
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  28‑08‑2020 13:56:05
Data ostatniej aktualizacji:
03‑01‑2022 11:42:48
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie