Ogłoszenia i komunikaty do 27.08.2020


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
441KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
416KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
208KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
208KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
210KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wszczęciu post. w spr. wydania dec. o ustaleniu lokal. inwest. celu publ. - przebudowa obiektów sportowych; MOSiR

21‑03‑2017 11:42:09


OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016r., poz. 778 z późniejszymi zmianami) zawiadamia się o wszczęciu postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na:

przebudowie obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu – budowa trybun, oświetlenia i nagłośnienia, przewidzianej do realizacji na działce o nr ewid. 3 (obręb geodezyjny 7) w Sieradzu

Z aktami sprawy można zapoznać się w Referacie Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Sieradza, Plac Wojewódzki 1 (pokój nr 34, II piętro, tel. 82 66 134).

Niniejsze zawiadomienie uważa się z dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późniejszymi zmianami) w nawiązaniu do art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Z up. Prezydenta Miasta Sieradza
Sławomir Pyrzyński

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
8,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do składania ofert

20‑03‑2017 09:21:10

 

1. Opis przedmiotu zamówienia

Projekt i wykonanie  placu zabaw na działkach nr 5197/14; 5198/13; 5199/8 obręb 15 przy ul. Armii Krajowej / Sikorskiego w Sieradzu oraz doposażenie placu zabaw przy ul. Krętej / Wiejskiej w Sieradzu (dz. nr 48/1 obręb 22) w dwa nowe urządzenia i wyposażenie placu zabaw na ul. Wierzbowej (dz. nr 103 obręb 9) w piaskownicę.

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z opiniami i uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w zakresie zaprojektowania, a następnie zrealizowania zadania pod w/w nazwą. Realizacja zadania ma na celu poprawę ilościowo-jakościową miejsc zabawy i wypoczynku oraz uatrakcyjnienie jej o nowe formy rekreacji. Dotyczy terenów osiedlowych placów zabaw.

Plac zabaw przy ul. Sikorskiego / Armii Krajowej to istniejący ogrodzony obiekt, z którego stare urządzenia zostały już częściowo zdemontowane z uwagi na niespełnianie warunków bezpieczeństwa. Planuje się tu montaż kilku urządzeń, np.:
1.      Karuzela dla maluchów
2.      Huśtawka MAMA + MALUCH
3.      Zabawki na sprężynkach  (słonik i motorek )
4.      Zjeżdżalnia kompakt z drabinkami
5.      Piaskownica z zadaszeniem
Na placu zostanie utrzymana powierzchnia  piaszczysto-trawiasta (do odnowienia).

Plac zabaw przy ul. Krętej / Wiejskiej to również istniejący ograniczony barierkami obiekt, z którego stare urządzenia zostały już częściowo zdemontowane z uwagi na niespełnianie warunków bezpieczeństwa. Planuje się tu montaż 2-3 urządzeń, np.:
1.      Karuzela dla maluchów
2.      Hamak typu „bocianie gniazdo” w ocynku
3.      Zabawki na sprężynkach  (słonik i motorek )
4.      Zjeżdżalnia kompakt z drabinkami
Na placu zostanie utrzymana powierzchnia  piaszczysto-trawiasta (do odnowienia).

Plac zabaw na ul. Wierzbowej jest stosunkowo nowym obiektem, który planuje się doposażyć tylko w piaskownicę.

Realizacja przedsięwzięcia polegać ma na:
- wykonaniu inwentaryzacji stanu istniejącego (istniejąca infrastruktura),
- wykonaniu niezbędnych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych (strefy bezpieczeństwa),
- sporządzeniu projektu zagospodarowania terenu inwestycji (zgłoszenie robót budowlanych),
- sporządzeniu projektów wykonawczych, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz planu BIOZ (wg potrzeb),
- wykonaniu robót budowlano-montażowych,
- sporządzeniu dokumentacji powykonawczej wraz z przekazaniem jej Inwestorowi.
W ramach zamówienia należy wykonać takie zagospodarowanie terenu przy projektowanych obiektach, aby współgrały one funkcjonalnie z elementami już istniejącymi. Należy zapewnić dostęp osób niepełnosprawnych do elementów projektowanej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej, co jednocześnie pozwoli na swobodne korzystanie dla rodzin z dziećmi w wózkach dziecięcych.
Szczegóły dotyczące danych wyjściowych do projektu należy uzgodnić z Zamawiającym.

Zadanie realizowane będzie metodą zaprojektuj i wykonaj.

2. Termin realizacji zamówienia – 5 tygodni od zlecenia.

Termin składania ofert w formie elektronicznej na adres: b.rogozinska@umsieradz.pl w terminie do dnia 28.03.2017 r.

3. Kryteria oceny:

Organizator przy wyborze ofert kierował się będzie następującymi kryteriami i sposobem oceny ofert:
- cena ofertowa brutto: waga 60 %,
- innowacyjność i pomysłowość w doborze urządzeń: waga 10 %,
- trwałość urządzeń (preferowane metalowe, a nie drewniane): waga 30 %.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według zasady 1 punkt za każdy 1 %. Można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będzie ofertą wybraną.

4. Kontakt:

Gmina Miasto Sieradz, Plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz
W przypadku pytań proszę o kontakt z Barbarą Rogozińską – pracownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza, tel. 43-826-61-46, email: b.rogozinska@umsieradz.pl

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

XXXV Sesja Rady Miejskiej w Sieradzu w kadencji 2014 – 2018

15‑03‑2017 10:46:11

W dniu 23 marca 2017 roku o godz. 13.00, w sali B (II piętro) Urzędu Miasta Sieradza, Pl. Wojewódzki 1, odbędzie się XXXV Sesja Rady Miejskiej w Sieradzu w kadencji 2014 – 2018. Porządek Sesji:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Przedstawienie porządku XXXV  Sesji.
  3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  4. Przyjęcie protokółu z  XXXIII I XXXIV Sesji Rady Miejskiej w Sieradzu.
  5. Interpelacje Radnych, zapytania mieszkańców
    - odpowiedzi i wyjaśnienia Prezydenta Miasta Sieradza.
  6. Informacja Prezydenta Miasta Sieradza o głównych zadaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez gminę Miasto Sieradz  osiągniętych w 2016 r.
  8. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy samorządu miasta Sieradza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2016”.
  9. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2016”.
  10. Sprawozdanie  z realizacji „Programu wspierania rodziny dla miasta Sieradza na lata 2014-2016” za rok 2016.
  11. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na terenie miasta Sieradza w 2016 roku.
  12. Sprawozdanie z realizacji zadań „Programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie dla miasta Sieradza na lata 2014-2017 za rok 2016 r.”
  13. Sprawozdanie z realizacji programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Miasto Sieradz za rok 2016.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie  zmian w budżecie miasta Sieradza na rok 2017.
  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sieradza.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie gminy Miasto Sieradz na rok 2017 na realizację projektu pn. „Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu – etap II”, ubiegającego się o współfinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy podłączeń budynków do kanalizacji sanitarnej.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kryteriów stosowanych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest gmina Miasto Sieradz.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Miasto Sieradz.
  21. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji ze środków własnych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków nie stanowiących własności gminy Miasto Sieradz.
  22. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu wspierania rodziny dla miasta Sieradza na lata 2017-2019”.
  23. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia”Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy miasto Sieradz na rok 2017”.
  24. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez gminę Miasto Sieradz porozumienia międzygminnego dotyczącego wprowadzenia specjalnej zintegrowanej oferty taryfowej pod nazwą Wspólny Bilet Aglomeracyjny.
  25. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nabycia na rzecz gminy Miasto Sieradz nieruchomości gruntowych położonych w Sieradzu.
  26. Sprawy różne, komunikaty, oświadczenia radnych.
  27. Zakończenie obrad.

PROJEKTY UCHWAŁ NA XXXV SESJĘ RADY MIEJSKIEJ W SIERADZU

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 779 Numer strony: 1 .. 73  74  75  76  77  
Informacja wytworzona przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  03‑10‑2016 09:10:19
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Adam Kmiecik tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92 , w dniu:  03‑10‑2016 09:10:19
Data ostatniej aktualizacji:
28‑08‑2020 14:02:55
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive