Przetargi i konkursy ofert na 2016 rok


Informacja o przetargu nieograniczonym "Wykonanie ciągów komunikacyjnych łączących ul. Podrzecze ze starorzeczem rzeki Żegliny w Sieradzu"

22‑03‑2016 15:13:33


WOR-A.271.9.06.2016


INFORMACJA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro
oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. poniżej kwoty 5.225.000 euro)


gmina miasto Sieradz
98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
tel. 43 826-61-28, faks 43 822-30-05
Regon: 730934335, NIP: 827-22-37-737
zamowienia@umsieradz.pl
www.sieradz.eu

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zamówienia pn.

Wykonanie ciągów komunikacyjnych łączących ul. Podrzecze ze starorzeczem rzeki Żegliny w Sieradzu
(CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń)


1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
- wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,5 m z nawierzchnią żwirową,
- wykonanie ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 5,0 m z nawierzchnią z tłucznia dolomitowego,
- przebudowę muldy brukowej na odcinku 24,0 m,
- wykonanie oświetlenia terenu,
- budowę ogrodzenia terenu na działce nr 229,
- przebudowę ogrodzenia terenu pomiędzy działkami nr 229 i 228.
2. Pełny zakres robót objętych zamówieniem i przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa.
3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie.
4. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.
W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych.
W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.08.2016r.
• Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu ciągu rowerowego lub pieszo-rowerowego o długości minimum 150 m;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej  lub konstrukcyjno-budowanej, jeżeli w zakresie tej specjalności mieszczą się obiekty drogowe, wykształcenie techniczne oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000,00 złotych;
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.
• Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy przedłożą dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złotych.
• Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami:
- cena wykonania zamówienia – waga 90%
- okres gwarancji – waga 10%
• Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sali obsługi klienta w terminie do dnia 12.04.2016r. do godz. 10.00.
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2016r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, sala A.
• Termin związania ofertą 30 dni.
• Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach merytorycznych zamówienia
Zbigniew Czarnek - pokój nr 51    
Adam Biniek - pokój nr 37    
- w sprawach z zakresu przepisów ustawy PZP
Jowita Olczyk - pokój nr 28     
Paulina Antczak-Jaszczyńska - pokój nr 28     
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28 oraz dostępna na stronie internetowej: www.umsieradz.finn.pl
• Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
• Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.
• Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.03.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
109KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
848KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
20,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o przetargu nieograniczonym "Zagospodarowanie terenu przy pomniku Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sieradzu"

17‑03‑2016 12:00:08


WOR-A.271.8.06.2016


INFORMACJA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro
oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. poniżej kwoty 5.225.000 euro)


gmina miasto Sieradz
98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
tel. 43 826-61-28, faks 43 822-30-05
Regon: 730934335, NIP: 827-22-37-737
zamowienia@umsieradz.pl
www.sieradz.eu

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zamówienia pn.

Zagospodarowanie terenu przy pomniku Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sieradzu
(CPV: 45233262-3 Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego)

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- podbudowę na płycie,
- podbudowę na ścieżkach,
- roboty nawierzchniowe,
- zieleń,
- dostawę i montaż elementów małej architektury,
- oświetlenie placu.
2. W ramach zagospodarowania terenu zostaną wykonane roboty polegające między innymi na:
- usunięciu istniejącej nawierzchni placu, ziemi mineralnej, darni, murków oporowych okalających „gniazda” drzew, istniejących latarni, pojemników na odpadki, mebli miejskich i elementów małej architektury oraz masztu flagowego,
- wykonaniu opasek żwirowych, korytowaniu terenu pod nasadzenia krzewów, kopaniu dołów pod drzewa, rozłożeniu ziemi urodzajnej pod trawniki i rabaty, nasadzeniu drzew, krzewów, bylin i traw, ściółkowaniu rabat i mis pod drzewami oraz wykonaniu trawników,
- wymianie oświetlenia terenu na energooszczędne, wykonaniu nowej posadzki, wykonaniu mównicy na wzniesieniu oraz ścieżki parkowej wśród istniejących drzew.
3. Teren inwestycji znajduje się w obrębie obszaru stanowiącego pozostałość XIX – wiecznej regulacji tzw. zachodniego przedpola Starego Miasta w Sieradzu włączonego do ewidencji zabytków i podlega z tego tytułu ochronie konserwatorskiej (zadanie będzie realizowane w oparciu o nadzór archeologiczny w odniesieniu do planowanych prac ziemnych).
4. Pełny zakres robót objętych zamówieniem i przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa.
5. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie.
6. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
8. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych.
W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
• Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2016r.
• Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3a do SIWZ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- jedną pracę polegającą na wykonaniu dróg lub placów o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej o powierzchni minimum 2.000 m2 w obrębie obszarów objętych strefą ochrony konserwatorskiej,
- jedną pracę polegającą na wykonaniu kablowej linii energetycznej NN lub SN o długości minimum 0,4 km;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- kierownika budowy branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli w zakresie tej specjalności mieszczą się obiekty drogowe, wykształcenie techniczne oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót,
- kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie techniczne oraz minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót lub budowy;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 złotych;
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 500.000,00 złotych.
• Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy przedłożą dokumenty według wykazu zamieszczonego w SIWZ.
• Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 złotych.
• Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami:
- cena wykonania zamówienia – waga 90%
- okres gwarancji – waga 10%
• Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sali obsługi klienta w terminie do dnia 07.04.2016r. do godz. 10.00.
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.04.2016r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, sala A.
• Termin związania ofertą 30 dni.
• Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach merytorycznych zamówienia
Hanna Włochacz - pokój nr 50    
Iwona Strumińska - pokój nr 49    
- w sprawach z zakresu przepisów ustawy PZP
Jowita Olczyk - pokój nr 28     
Paulina Antczak-Jaszczyńska - pokój nr 28     
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28 oraz dostępna na stronie internetowej: www.umsieradz.finn.pl
• Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
• Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.
• Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.03.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
111KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
874KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
83,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 93 Numer strony: 5  6  7  8  9  
Informacja wytworzona przez:
Paulina Antczak - Jaszczyńska
email: p.antczak@umsieradz.pl tel.:43-826-61-28
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Potakowski
email: j.potakowski@umsieradz.pl
, w dniu:  08‑01‑2016 12:38:43
Data ostatniej aktualizacji:
19‑09‑2016 14:47:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive